حضور قهرمان دریفت ایران در مسابقات جهانی

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری از حضور شهاب پیشانی دار در مسابقات جهانی دریفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیشانی دار قهرمان دریفت کشورمان برای اولین بار در مسابقات جهانی دریفت ژاپن و انگلیس حضور می یابد.
محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری در گفت و گو با رادیو گفت: رشته دریفت یکی از رشته های جذاب و پرطرفدرار اتومبیلرانی است. این رشته در اکثر کشورها و به خصوص ایران جوانان زیادی به سمت خود جذب کرده است.

صیدانلو درباره حضور نماینده ایران در مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: شهاب پیشانی دار، قهرمان دریفت کشور است و به رقابت های جهانی این رشته اعزام می شود. هفته قبل خودرو این ورزشکار را از طریق هوایی به ژاپن فرستاده شد. روز گذشته مراسم بدرقه ای برای او داشتیم. او فردا عازم ژاپن خواهد شد. طبق آخرین آماری که فدراسیون جهانی داده است 32 کشور برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: رشته دریفت تا سال 2017 در تقویم فدراسیون جهانی وجود نداشت. سال گذشته در اجلاس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی بحث هایی مطرح شده بود و با بررسی هایی که انجام شد، این رشته در تقویم فدراسیون جهانی رفت و اولین دوره مسابقات جهانی دریفت در 8،9 مهر ماه در توکیو ژاپن برگزار می شود. ما هم با توجه به پیشینه ای که داشتیم و ورزشکاران خوبی که داریم، شرایط را فراهم کردیم تا قهرمان کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کند.

 

انتهای پیام/

 

پیشانی دار در  مسابقات جهانی دریفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار