امیر گلفام:

عملیات ثامن‌الائمه نقطه عطف دفاع مقدس است

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملیات ثامن‌الائمه نقطه‌ عطفی در دفاع مقدس است و اتفاقات سیاسی جامعه را نیز در برداشت.

عملیات ثامن‌الائمه نقطه عطف دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در همایش گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان و حماسه آفرینان شکست حصر آبادان (عملیات ثامن الائمه) اظهار کرد: سال ۹۲ مقام معظم رهبری به کارکنان حوزه دفاع مقدس فرمودند: حادثه‌ها دچار آفت تحریف و فراموشی می‌شوند، مراقب باشید دفاع مقدس دچار چنین آفتی نشود.

وی با بیان اینکه عملیات ثامن الائمه نقطه‌ای عطف در دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: این نقطه عطف منجر به اتفاقات سیاسی در جامعه شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: ما تلاش کردیم این عملیات را احیا کنیم و به مدت چهارسال کار کردیم و به مدت ۲ سال این عملیات در منطقه کهریزک اجرا شد.

وی با بیان اینکه این عملیات نقش بسیار خاصی در حوزه دفاع مقدس داشت، بیان کرد: با توجه به اسناد و مدارک ارتش جمهوری اسلامی در این عملیات نقش به سزای داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار