تلاش برای خدمت رسانی به زوار اربعین

استاندار خوزستان گفت: انتظار می‌رود، در سال جاری نیز با همکاری استان‌های مختلف خدمات رسانی با کیفیت بهتری به زائران حسینی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه زیرساخت ها به ویژه در پایانه مرزی چذابه که مشکلات زیادی وجود داشت، کار های خوبی انجام شد، هرچند به لحاظ اعتباری مانند سایر استان ها هستیم و ریالی اضافه بابت اربعین به ما پرداخت نشده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود، در سال جاری نیز با همکاری استان‌های مختلف خدمات رسانی با کیفیت بهتری به زائران حسینی داشته باشیم.

شریعتی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه در پایانه مرزی چذابه که مشکلات زیادی وجود داشت، کارهای خوبی انجام شد، هرچند به لحاظ اعتباری مانند سایر استان‌ها هستیم و ریالی اضافه بابت اربعین به ما پرداخت نشده است.

استاندار خوزستان با اشاره به 4 خطه شدن بخشی از جاده سوسنگرد به چذابه گفت: در زمینه پارکینگ، اسکان زائرین و دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته، چرا که این مرزها علاوه بر اینکه مجرایی برای عبور زائران اربعین است، برای امور تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استاندار خوزستان در پایان متذکر شد: در سال جاری نیز با همت هرچه بیشتر تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی خوب و با کیفیت به زائران حسینی به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/م

عبور زائران اربعین از مرزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.