تیراندازی قاچاقچیان چوب به ماموران منابع طبیعی مازندران

قاچاقچیان چوب در عباس آباد برای بازپس گیری چوب های قاچاق اقدام به تیراندازی کردند که کارساز نشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد از درگیری قاچاقچیان چوب با ماموران منابع طبیعی خبر داد و گفت: قاچاقچیان چوب برای بازپس گیری چوب‌ های قاچاق اقدام به تیراندازی کردند که کارساز نشد.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و افزایش گشت و مراقبت شبانه روزی در منطقه، شب گذشته ماموران منابع طبیعی توانستند ۳۵ اصله الوار قاچاق از نوع توسکا را که قاچاقچیان قصد داشتند آن را از منطقه خارج نمایند کشف و ضبط  کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران منابع طبیعی از منطقه گریختند و ساعاتی بعد با همدستان خود به محل وقوع جرم بازگشته و با شلیک سلاح گرم شکاری قصد ایجاد رعب و وحشت در ماموران را داشتند که با مقاومت نیرو‌های منابع طبیعی تنها توانستتد با اره موتوری تعدادی از الوار‌ها را قطعه قطعه کنند.

جلالی افزود: دراین تیراندازی به ماموران منابع طبیعی آسیبی وارد نشد.

وی گفت: نیرو‌های دیگر گشت منابع طبیعی شب گذشته در منطقه کنس کوه بخش نشتارود توانستتد ۱۸ اصله چوب قاچاق توسکارا از یک متخلف کشف کرده و ضمن بازداشت چوب آلات مکشوفه برای متخلف پرونده تخلف تنظیم و به مراجع قضایی تحویل دهند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد تعداد چوب آلات مکشوفه را ۵۳ اصله و حجم آن را حدود ۸ مترمکعب اعلام کرد و افزود: ارزش چوب آلات ضبط شده ۱۰۰ میلیون ریال برآورد می‌ شود.

انتهای پیام/ م

درگیری قاچاقچیان چوب با ماموران منابع طبیعی چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار