اجتماع عظیم عزاداران اردبیلی در تاسوعا و عاشورای حسینی

اجتماع عظیم مردم حسینی و ولایت‌مدار اردبیل در تاسوعا و عاشورا حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه هماهنگی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و در محل میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم، مداحان و شعرای آئینی اهل بیت(ع) به مداحی، سوگواری و شعرخوانی می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و به مرکزیت میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ستوده تصریح کرد: تجمع روز تاسوعای حسینی از ساعت 13 ظهر آغاز می‌شود و حسینیان اردبیل با اجتماع در میدان عالی قاپو اردبیل عشق و ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

وی یادآور شد: در روز عاشورا نیز از ساعت 15 عصر مراسم آغاز خواهد شد و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به انعکاس این برنامه‌های از رسانه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای اردیبل با همکاری شایسته‌ای که خواهد داشت و نیز شبکه‌‌های برون‌مرزی، این مراسم باشکوه اردبیلی‌ها را در عشق و ارادت به امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به تصویر خواهند کشید.

ستوده به برگزاری منظم این مراسم با همکاری فرمانداری اردبیل و دیگر نهادها و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است تا این مراسم باشکوه هر چه تمام‌تر در تاسوعا و عاشورای حسینی در کنار عزاداری‌های سنتی برگزار شود.

 

انتهای پیام/ع

اجتماع عظیم عزاداران اردبیلی در تاسوعا و عاشورای حسینی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.