رئیس هیئت کشتی استان قم:

درخشش کشتی گیر قمی

رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا توسط مهدی ابراهیمی، کشتی‌گیر قمی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛محسن وزیری، رئیس هیئت کشتی استان قم، گفت: کشتی‌گیر فرنگی کار قمی موفق شد در مسابقات کشتی فرنگی در قالب مسابقات داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان به مقام قهرمانی دست یافته و صاحب مدال طلا شود.

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ترکمنستان در ۴ وزن دوم طی روز چهارشنبه برگزار شد و مهدی ابراهیمی نماینده شایسته کشتی قم در ترکیب تیم ملی توانست با پیروزی برابر تمامی حریفان خود صاحب مدال طلای این مسابقات شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و با توجه به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات و جدول تدوین شده از سوی کمیته برگزاری با همین پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وزیری بیان داشت: در مرحله نیمه نهایی مهدی ابراهیمی برای راهیابی به فینال برابر نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان قرار گرفت و توانست وی را ۷ بر صفر شکست دهد و به فینال برسد و در فینال نیز در مسابقه با اتابک عزیز بیکوف از قرقیزستان ۳ بر ۲ صاحب برتری شد.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب مهدی ابراهیمی توانست به عنوان یکی از ورزشکاران قمی حاضر در این مسابقات یک مدال طلای ارزشمند برای کشتی ایران و جامعه کشتی قم به ارمغان بیاورد و امیدواریم این مدال، زمینه ساز حضور وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با دو بنده تیم ملی ایران شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: همچنین فرنگی کار جوان قم برای تصاحب دوبنده تیم ملی امید ایران در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ جهان روز ۱۵ مهر ماه در دیداری انتخابی بروی تشک خواهد رفت در حالی که رقابت‌های جهانی کشتی در رده سنی امید روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگشت کشور لهستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

کسب مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا توسط کشتی‌گیر قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.