برگزاری 700برنامه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس در ایلام

مدیرکل بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت : 700 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری 700برنامه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا شرف‌بیانی در ایلام ضمن تسلیت ماه محرم در خصوص برنامه‌های بنیاد حفظ آثار به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: برنامه‌هایی در استان و با دبیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در حال اجرا است که می‌توان به 700 برنامه هنری، ورزشی و فرهنگی و یادواره شهداء از طریق کمیته‌های دوازده گانه اشاره کرد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه به منظور شناساندن خاطرات دفاع مقدس است، در این راستا دو نمایشگاه عکس و پوستر در نگارخانه ارشاد اسلامی و نمایشگاه تخصصی زنان در دفاع مقدس با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی و نهادها و ارگان‌ها برپا شده است.

شرف بیانی با اعلام اینکه این نمایشگاه دارای 7 غرفه و سالن گالری باغ موزه دفاع مقدس است، افزود: نمایشگاه در سه موضوع دستاورد زنان در دفاع مقدس و زنان شهیده و حجاب و عفاف با مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است.

وی اضافه کرد: غرفه کانون پروررشی فکری کودکان و نوجوانان و کنگره شهداء و بانک مهر اقتصاد از دیگر غرفه‌های پویای این نمایشگاه است.

شرف‌بیانی تصریح کرد: غرفه صنایع دستی با ارائه نمایش تخصص زنان در اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر غرفه‌های دایر است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در خصوص اسقبال از نمایشگاه گفت: نمایشگاه از اسقبال پرشور بازدید کنندگان خصوصا نسل جوان برخوردار است.

انتهای پیام /اس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.