فرماندار ماهشهر خبر داد؛

ساخت نیروگاه بادی با مشارکت کنسرسیوم خارجی در ماهشهر

فرماندار ماهشهر از ساخت نیروگاه بادی با مشارکت کنسرسیوم خارجی در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور قمر، فرماندار ماهشهر با اشاره به حضور کنسرسیوم لهستانی - دانمارکی در حوزه انرژی‌های نوین در این شهرستان، بیان کرد: کلیات ساخت یک نیروگاه در بندر ماهشهر با این کنسرسیوم مشخص شده است و قرار است تا در سفر آینده این هیات درباره جزییات ساخت نیروگاه بحث شود.

وی اظهار داشت: این کنسرسیوم که از 2 شرکت لهستانی - دانمارکی تشکیل شده است در حوزه انرژی‌های نوین فعالیت می‌کند و به منظور شناسایی ظرفیت‌های ماهشهر در این شهرستان حضور پیدا کردند.

قمر تصریح کرد: به دلیل این‌که زمینه مناسبی در ماهشهر برای ساخت نیروگاه‌های بادی فراهم است، این کنسرسیوم اعلام آمادگی کرده و به دنبال ساخت یک نیروگاه در این شهرستان است.

فرماندار ماهشهر در ادامه افزود: کلیات ساخت یک نیروگاه در بندر ماهشهر با این کنسرسیوم مشخص شده و قرار است تا در سفر آینده این هیات درباره جزییات ساخت نیروگاه بحث شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: در این خصوص، زمینی از سوی این هیات مشخص شده و فرمانداری نیز آمادگی دارد تا برای ایجاد نیروگاه در شهرستان این زمین را در اختیار این کنسرسیوم قرار دهد.

منصور قمر اظهار کرد: این کنسرسیوم پس از برآورد ظرفیت‌ها و توان شهرستان در بحث ساخت نیروگاه، قرار است تا هفته آینده مجددا در شهرستان حضور پیدا کنند تا مراحل نهایی ساخت نیروگاه بادی در شهرستان را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/گ

احداث نیروگاه بادی در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.