فرمانده کل سپاه؛

نابودی داعش تا 2 ماه دیگر

فرمانده کل سپاه بیان کرد: پایان عمر داعش نزدیک است و تا 2 ماه دیگر نابودی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه گفت: داعش درحال نابودی است و همانطور که سردار سلیمانی قول داده است تا 2 ماه دیگر جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه طول کشیدن جنگ به مدت 8 سال دستاوردهای بزرگی داشت، اذعان داشت: بزرگ ترین دستاورد جنگ پیروزی مستضعفین و مظلومین تحت ستم بوده است. محور اصلی انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر ظلم است.

سردار جعفری تصریح کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه با دستگیری از عاشورا و حرکت گسترده جوانان ما در منطقه مشخص است و تجلی آن در شهید حججی است که خداوند اراده کرد که این شهید نماد شود و معنای آن اقتدار اسلام، مکتب تشیع و مکتب عاشورا است.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: فرهنگ شهادت در بین جوانان امروز ترویج شده و می‌بینیم که مدافعان حرم در نقطه درگیری که کیلومترها دورتر از مرز ایران است برای انقلاب اسلامی و در راستای مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در جبهه سوریه می‌جنگند زیرا می‌دانند که این جبهه ادامه همان جبهه حق و باطل است.

وی اظهار کرد: اسرائیلی‌ها از اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد می‌ترسند و اخیراً‌ بیان کردند که ایران پیروزمندانه در مرزهای ما حضور دارد و در حال از بین بردن داعش است. آن‌ها این افراد را لشکر ایران می‌نامند ولی این‌ها لشکر اسلام هستند.

سردار محمدعلی جعفری با اشاره به دستاورد دیگر دفاع مقدس گفت: پس از یک سال و 8 ماه با پس گرفتن مناطق تصرف شده، حتی یک وجب خاک از کشور به دست دشمن نماند و ادامه جنگ در خاک عراق بود.

وی در ادامه افزود: نکته اساسی در دفاع مقدس تجربه جنگ مردمی و حضور مردم برای حل بحران‌های بزرگ ملی در کشور است که متأسفانه دولتمردان این موضوع را فراموش کرده‌اند و از به کار گرفتن مردم برای حل مشکلات بزرگ و بحران‌ها در اقتصاد مقاومتی عاجزند.

فرمانده کل سپاه اذعان کرد: دستاورد دیگر دفاع مقدس تثبیت و محکم شدن نظام اسلامی است که در جنگ اتفاق می‌افتد و دقیقاً برخلاف هدف دشمن بود. همچنین خودکفایی در توان دفاعی و امنیتی دستاورد مهم دیگر است.

وی بیان داشت: مردم در انقلاب اسلامی مقاوم بودند ولی با جنگ مقاوم‌تر شدند و همه دنیا متوجه شدند که اگر همه کشورها با تجهیزات مدرن در برابر یک کشور بایستند، یک کشور با ایستادگی و اتکا به خود پیروز می‌شود و باید این درس را بین کشورهای دیگر اشاعه داد.

جعفری تصریح کرد: انقلاب‌های نصفه و نیمه مثل انقلاب مصر که نخواستند از تجربیات انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت و می‌بینیم که اعضای انقلاب مصر دستگیر شدند.

فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: داعش که یک توان بسیار خطرناک بوده که از درون اسلام سرمایه‌گذاری کرده بود و هدف‌شان تصرف سرزمین‌های اسلامی و برپایی حکومت بود. اکنون داعش پس از 5 سال در حال جمع‌آوری و نابودی است. ان‌شاءالله همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده‌اند داعش تا 2 ماه دیگر جمع می‌شود.

سردار جعفری اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان بزرگ ترین ذخیره سرمایه معنوی هستند که هر کشوری از این ذخیره‌های بی‌نظیر برخوردار نیست. این فرهنگ از عاشورا برگرفته و در حال گسترش است.

وی اذعان داشت: توسعه به سبک غربی در کشور ما جواب نمی‌دهد و باید بومی باشد همانطور که در جنگ عملیات بیت‌المقدس به صورت کلاسیک اجرا نمی‌شد، در توسعه کشور نیز نگاه باید بومی باشد.

انتهای پیام/گ

پایان عمر داعش نزدیک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.