رئیس سازمان جنگل ها مراتع وآبخیز داری کشور؛

راه اندازی 8 صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی درکشور

 رئیس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری کشور از راه اندازی 8 صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جلالی رئیس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری کشور از راه اندازی 8 صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در کشور خبر داد.

جلالی در نشست مجمع عمومی و آغاز بکار صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان یزد از مشارکت بعنوان یکی از ارکان مهم در توسعه بخش منابع طبیعی یاد کرد و گفت : مشارکت بعنوان راهبرد اساسی در حفظ منابع طبیعی و پیشبرد اهداف سازمان جنگلها مراتع و ابخیزداری و تحقق برنامه های منابع طبیعی نقش مهمی ایفا می کند .

معاون وزیر جهاد کشاورزی نقش این صندوق ها در حفظ و احیا و توسعه منابع طبیعی مهم خواند و گفت واگذاری تصدی در بخش منابع طبیعی به مردم و بهره برداری پایدار از عرصه های منابع طبیعی از مهمترین دستاوردهای تشکیل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی است .

در این نشست بر زمینه سازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در عرصه های منابع طبیعی در قالب طرح های مشارکتی در زمینه های بیابان زدایی و کشت گیاهان دارویی تاکید شد.

این صندوق ها قرار است با جلب مشارکت مردم ، زمینه ساز کمک به توسعه منابع طبیعی و اهداف سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری شود.

انتهای پیام/ ی

آغاز بکار صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار