جذب دانشجو خارجی با بهره برداری دفتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه مازندران

دفتر دانشجویان غیرایرانی به منظور پذیرش و آموزش دانشجویان خارجی در دانشگاه مازندران به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، باقری خلیلی معاون آموزشی دانشگاه مازندران با بیان اینکه دفتر دانشجویان غیرایرانی دانشگاه مازندران به عنوان یکی از دفتر‌های زیر مجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تشکیل شد، گفت: این دفتر با هدف هم سویی با سیاست‌های عملیاتی دانشگاه مازندران برای جذب دانشجویان غیرایرانی و توسعه روابط با دانشگاه‌های خارج از کشور به ویژه کشور‌های اسلامی و همسایه ایجاد شد.


وی افزود: دفتر دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه مازندران با ایجاد هماهنگی با دفتر روابط بین الملل، مرکز آموزش زبان فارسی (آسفا)، معاونت دانشجویی، امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی و دیگر بخش‌های مرتبط با پذیرش و تحصیل دانشجویان غیرایرانی، نقش پل ارتباطی را ایفا می‌کند.


معاون آموزشی دانشگاه مازندران با بیان اینکه این سومین مرکز و سومین گام جدی است که با هدف پذیرش و آموزش دانشجویان غیر ایرانی برداشته می‌شود، گفت: اولین مرکز، دفتر روابط بین الملل دانشگاه است، دومی، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان (آسفا) و سومی هم دفتر دانشجویان غیرایرانی است.


باقری خلیلی افزود: در حال حاضر دانشجویانی از کشور‌های عراق، سوریه، یمن، تاجیکستان و ... در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/ع


راه اندازی دفتر دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.