رزمندگان سبب تحکیم پایه های انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: وجود رزمندگان و پیشکسوتان سبب تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان دیروز در همایش تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس که در ستاد مرکزی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، خطاب به آنان گفت: وجود رزمندگان و پیشکسوتان سبب تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود و باید به خودتان افتخار کنید.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد افزود: رزمندگان استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر مقابله با بعثی‌ها با گروه‌های ضد انقلاب نیز جنگیدند و به خاطر رشادت‌های ماندگار آنان، ایران اسلامی اکنون سربلند و سرافراز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود حادثه عاشورا و قیام امام حسین(ع) را احیاء کننده اسلام دانست و تصریح کرد: امام حسین(ع) برای احقاق حق به شهادت رسید و همه ما باید برای ادامه این مسیر حتی از جان خود نیز دریغ نکنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در بخشی دیگر از سخنان خود رفراندوم اقلیم کردستان عراق را غیرقانونی بیان کرد و افزود: مستکبرین هیچ‌وقت دلشان به حال کرد‌ها نسوخته و همواره به دنبال ثروت ملی مسلمانان و علی‌الخصوص کرد‌ها هستند.

انتهای پیام/  د م

امام حسین(ع) برای احقاق حق به شهادت رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.