جامعه نیازمند کار فرهنگی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: جامعه نیازمند کار فرهنگی است وکمیته امداد با ارائه کار فرهنگی جهت‌دار باید افراد جامعه را در راستای کمک به نیازمندان سوق دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صبح امروز در جلسه‌ای با موضوع تعالی معنوی کارکنان کمیته امداد و در جمع کارکنان این نهاد، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دبیرخانه شورای امر به معروف کمیته امداد و کسب رتبه برتر در این حوزه، گفت: همه برنامه‌های کمیته امداد امام(ره) در زمینه ترویج سنت‌های حسنه الهی و امر به معروف است.

وی افزود: فقیرترین افراد جامعه جزو جامعه هدف کمیته امداد هستند که خدمت به این قشر جامعه از تاکیدات پیامبر اسلام(ص) و جزو با ارزش ترین و بزرگترین معروفات است.

الله‌مرادی با بیان اینکه جامعه نیازمند کار فرهنگی است، گفت: کمیته امداد در کنار خدمات خود با ارائه کار فرهنگی جهت‌دار باید افراد جامعه را به هم‌افزایی در راستای کمک به نیازمندان سوق دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه عنوان کرد: در صورتی که هر کسی کار و وظیفه خود را به درستی انجام دهد این خود بزرگترین معروفات است و کمیته امداد می‌تواند با ترویج معروفات در میان خانواد ه بزرگ این نهاد و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر که این کار در کمیته امداد امام(ره)  به درستی هم در حال انجام است، ما را در ستاد یاری کنند.

انتهای پیام/ د م

خدمت به نیازمندان جزو بزرگترین معروفات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.