رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خبر داد؛

نه گفتن به دشمنان، جلوه‌ای از جهاد کبیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وجود امام حسین (ع) جلوه‌ای از جهاد کبیر یعنی داشتن قدرت نه گفتن به دشمن است.

نه گفتن به دشمنان، جلوه‌ای از جهاد کبیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش خادمان و خیران موکب احمد ابن موسی (ع) با اشاره به اینکه امام حسین (ع) جمع تمامی خوبی‌ها و دردانه عالم خلقت است، گفت: قدرت نه گفتن به دشمن جلوه ای از جهاد کبیر و جهادی بود که مردم و امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، زیرا امام (ره) شاگرد مکتب امام حسین (ع) بود و این نه گفتن به دشمن در یک حرکت عمومی در مردم و رزمندگان تجلی پیدا کرد و تا به امروز ادامه دارد.


وی ادامه داد: نه گفتن به دشمن جلوه ای از جهاد کبیر و درس بزرگی است که امروز هم ادامه دارد و نشانه آن مدافعان حرم هستند، که شهید حججی تنها نیست و بسیاری از افراد اینگونه هستند، اما اینکه خداوند چگونه این شهید را پرچم کرد باید به نیت آن شهید توجه کرد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اخلاص محسن حججی و خدمت در اوج گمنامی نعمتی بزرگ بود که خداوند به این شهید داد.

سردار غیب پرور با اشاره به راه اندازی موکب احمد ابن موسی(ع)، اضافه کرد: این موکب برای آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
انتهای پیام/ت

نه به دشمنان، جلوه‌ای از جهاد کبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.