روشن: آقای افتخارى چرا از من مى ترسید؟

عضو كميته فنى باشگاه استقلال نسبت به اظهارات افتخارى واكنش جديدی نشان داد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تصويب هيئت مديره باشگاه استقلال ،كميته فنى اين باشگاه تشكيل شد و حتى در اين ميان افراد مورد نظر هيئت مديره نيز اولين نشست خود را برگزار كردند تا بر اين اساس در مورد انتخاب سرمربى جديد و مسائل فنى تيم تصميم هاى لازم را اتخاذ كنند.

اما صحبت هاى حسن روشن پس از پايان اولين جلسه كميته فنى به مذاق افتخاری خوش نيامده و مدير عامل آبى ها هم تصمیم گرفت تا حسن روشن منتقد خود را كنار بگذارد.

شنيده مى شود اين روزها دعوا ميان حسن روشن و افتخارى بالا گرفته و هر يك در نظر دارند از حوزه كارى خود ورود كنند.

افتخارى در حالى مى گويد حسن روشن نبايد در كميته فنى حضور داشته باشد كه از آن طرف این پیشکسوت استقلال از اعضاى هيئت مديره حكم حضور در اين كميته را گرفته است و از طرفى نفرات كميته فنى به تصويب هيئت مديره باشگاه رسيده اند و نيازى به مدير عامل ندارند.

به هر ترتيب حسن روشن پس از شنيدن اظهارات افتخارى مبنی بر این که روشن نبايد در كميته فنى حضور داشته باشد، گفت : تا زمانی که افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به فعالیت خود ادامه دهد در کمیته فنی این باشگاه حضور پیدا نمی‌کنم.افتخارى چرا از من مى ترسد؟مگر حرف بدى مى زنم .

حسن روشن در اظهارات جديد خود درباره اينكه گفته مى شود دعوا بين او و افتخارى بالا گرفته، بيان كرد : اختلاف شخصى با هيچ فردى ندارم اما ما می توانیم از افتخارى به دلیل رفتار و مديريت هايى كه انجام داده در کمیته فنی انتقاد كنيم .مديريت به نحوى بوده كه ما هم بايد زير مجموعه مديريت اشتباه باشيم. به عنوان يك هوادار و نه حسن روشن مى گويم كه مديريت افتخارى از ريشه اشتباه بود و حالا اين او دوست دارد خوشش بياد و یا مى خواهد خوشش نيايد.

روشن در پایان درباره اينكه افتخارى به دليل مطرح كردن مسائل مالى او را كنار گذاشته است، خاطر نشان کرد :در اين مورد هم بايد بگويم اين مسئله را به اشتباه مطرح كردند و من تنها اعلام كردم كه وضعيت حضور و قرارداد نفرات حاضر در كميته فنى بايد مشخص باشد.

انتهای پیام/

اظهارات حسن روشن درباره مدیرعامل باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار