انتخاب رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اردبیل

با برگزاری مجمع انتخاباتی، بابک نخستین روحی به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون اردبیل به ضرورت برنامه‌ریزی در حوزه ورزش استان تأکید کرد و نبود برنامه جامع را از خلأهای این حوزه دانست.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی از آسیب‌پذیری ورزش ممانعت خواهد کرد، اضافه کرد: ما نیازمند برنامه میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برنامه‌ریزی را یکی از ضروری‌ترین راهکارها برای توسعه ورزش قهرمانی استان دانست و متذکر شد: به جای توسعه کمی ما نیازمند توسعه کیفی در ورزش قهرمانی هستیم.

بهتاج به ضرورت تربیت قهرمانان و مربیان تأکید کرد و افزود: باید زمینه پرورش ورزشکاران فراهم شود تا بتوان در راستای ورزش قهرمانی به وضعیت مطلوب‌تری دست یافت.

وی به وضعیت مطلوب بدمینتون استان به ویژه شهرستان‌های خلخال و کوثر اشاره و تصریح کرد: توسعه کیفی این رشته ورزشی به ویژه با تربیت مریبان مورد تأکید است.

وی بیان داشت: در رشته بدمینتون با کمبود فضاهای ورزشی مواجه هستیم  و ضروری است در نقاط مختلف استان نسبت به ایجاد فضاهای مناسب اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.