امروز، ششم مهرماه طی مراسمی از یادمان شهدای دفاع مقدس در سالن آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد رونمایی شد .

به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی و آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان لرستان امروز، ششم مهرماه طی مراسمی از یادمان شهدای دفاع مقدس در سالن آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد رونمایی شد .

در این مراسم محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر تاسی از راه امام حسین(ع)، گفت: مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس ناشی از اعتقاد به حرکت امام حسین(ع) در روز عاشورا بوده و ‌این اعتماد و اتحاد تا ابد مستمر خواهد بود.

وی افزود: دانش‌آموزان شهید در دفاع مقدس افتخارآمیزترین برگه‌های تاریخ را رقم زدند و آیندگان از این‌که ما در دوران دفاع مقدس زندگی کرده‌ایم افتخار خواهند کرد، ارتباط مردم نیز با شهدا قطع نخواهد شد چون مردم براساس آگاهی از راهی که در دوران دفاع مقدس رفته‌اند ارزش‌های آن‌را حفظ خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: امروزه باید نظام تربیتی خودمان را به سمت شهید پروری هدایت کنیم.

در ادامه این مراسم عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: جایگاه شهدا نزد خداوند جایگاهی رفیع و بسیار ارزشمند است، امیدواریم در آخرت هم از شفاعت آنها بهره‌مند شویم.

وی به رشادت این عزیزان در دوران طلایی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یاد و خاطره شهدا برای همیشه در اذهان ملت شهیدپرور ایران اسلامی جاوید است، این شهدا بودند که از پا افتادند تا ما از پا نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم و از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قدرشناسی از این شهدا قدرشناسی از ارزش‌هاست و زنده نگه‌داشتن یاد آنها، احترام به خوبی‌ها و شناخت معرفت و حرکت در راه آنهاست.

 

انتهای پیام/د

یادمان شهدا در آموزش و پرورش خرم‌آباد رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.