بدهی 90 میلیارد ریالی شهرداری دوگنبدان

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: شهردار جدید گچساران برای توسعه شهرستان تلاش کند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلامرضا تاجگردون در نشست شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه شهردار دوگنبدان با تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: امروز تکریم از خدمت چهار ساله شهردار سابق و معارفه شهردار جدید است.

تاجگردون اذعان کرد: این روزها خیلی سخت است که بتوان مشکل یک انسان دیگر را حل کرد و این که ما بتوانیم گوشه‌ای از کارهایی را انجام دهیم خدمت گیرنده ما منتی بر او نداشته باشیم.

نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: هیچ وقت از یادم نمی‌رود از شهردار سابق دوگنبدان آقای قاضی‌فر سوال کردم بودجه شهرداری چقدر است وی رقم یک میلیارد تومانی را بیان کرد که وضعیتی که در این شهر وجود داشت واقعا مرا ترساند.

تاجگردون با بیان اینکه سلایق مختلفی در این شهر زندگی می کنند،گفت: خوشحالم مسوولان و روسای ادارات این گونه در کنار هم کار می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه شورای چهارم علی‌رغم سلیقه‌های مختلفی که داشتند اما خوب کار کردند،ابراز کرد: تدبیر و از خود گذشتگی آنها به آینده شهر کمک کرد.

تاجگردون با بیان اینکه مبلغ ۶۰ میلیارد تومان امسال با یک میلیارد تومان سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست، اذعان کرد: پروژه‌های بزرگ امروز با پروژه‌های آن روز قابل قیاس نیست.

تاجگردون خاطرنشان کرد: توصیه من به مدیریت جدید شهری در کنار شهردار جدید این است که از حاشیه‌ها بپرهیزید و به جلو بیندیشید و افق آینده را ببینید.

نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: مهندس زینل‌زاده مدیریت خاصی داشت و شاید خیلی‌ها سلیقه‌های خاص ایشان را تحمل نداشتند اما در کنار ایشان بودند.

تاجگردون با اشاره به یادداشت‌های خود عنوان کرد: وقتی به کنار زیرگذر نگاه می‌کنم یاد مهندس حیدری می‌افتم و همچنین با گاز رسانی به روستای باباکلان به یاد رئیس جمهور گذشته آقای احمدی نژاد می‌افتم.

وی خطاب به شهردار سابق دوگنبدان عنوان کرد: جناب آقای زینل‌زاده نه شما و نه من تاجگردون جز بهترین‌ها نیستیم که بگوییم اگر ما نباشیم شهر خواهد رفت.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: در چهار سال گذشته با یک روحیه تعاملی خوبی کار انجام شد و در کنار هم بودیم و کار خوب انجام شد و از خیلی چیزها گذشتیم.

تاجگردون افزود: قطعا شهردار جدید از آن روزی که زینل زاده برای اولین بار سکان شهرداری را در دست گرفت دو گام جلوتر است با بودجه‌ای که برای شهرداری اختصاص داده شده امسال،سال طلایی شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به مبلغ ۹ میلیارد تومانی که رئیس شورا اسلامی شهر دوگنبدان از آن به عنوان بدهی شهرداری مطرح کردند، اذعان کرد: انتظار داریم که شهردار جدید و شورا هیچ‌گاه زیر ۱۰ میلیارد تومان بدهی نداشته باشند، شهرداری که بدهکار نباشد انگیزه برای کار در آن نخواهد بود.

وی ادامه داد: برخی از مدیران کم کار خودشان را پشت طائفه مخفی می‌کنند و من به عنوان خادم مردم وظیفه خود می‌دانم که کار کنم، در هیچ کجای خیابان‌های این شهر تابلویی به عنوان ورود اصلاح‌طلب و یا اصولگرا و یا ورود باوی و یا بویراحمد ممنوع است نصب نشده است.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات اردلان زینل ‌زاده تقدیر و آقای مسعود ظفری را به عنوان شهردار جدید دوگنبدان معرفی شد.

انتهای پیام/غ

برخی از مدیران کم کار خودشان را پشت طائفه مخفی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.