پیش از شروع فصل جدید

آغاز مسابقات تدارکاتی تیم والیبال کاله مازندران پیش از شروع لیگ برتر

تیم والیبال کاله مازندران ۴ بازی تدارکاتی تا پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در شهر‌های آمل وتهران برگزار می‌کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: این بازی‌ها از هفته آینده با تیم‌های لیگ برتری و با هدف شناخت بهتر از وضعیت آماده سازی تیم کاله برگزار خواهد شد تا بازیکنان این تیم نیز پیش از شروع مسابقات، با حال وهوای مسابقات نیز قرار بگیرند.

وی حضور این تیم در تورنمنت چهارجانبه در کشور ترکیه که هفته گذشته برگزار شد، را موفق ارزیابی کرد و افزود: بازی‌های خیلی خوبی را به سه تیم خارجی که در تورنمنت استانبول حضور داشتند، برگزار کردیم و باعث شد تا شناخت نسبی از وضعیت تیم به دست بیاید.

عطایی افزود: کاله در رقابت‌های فصل پیش رو تغییرات زیادی نداشته وتقریبا نفرات اصلی این تیم را که درفصل گذشته از بازیکنان ثابت وتاثیرگذار تیم ملی والیبال نوجوانان بودند، را حفظ کرده است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تنها جابه جایی صورت گرفته در تیم کاله در این فصل، جدایی مهدی رنجبر کاپیتان آملی فصل گذشته تیم کاله بوده که راهی تبریز شده و به جای این بازیکن نیز رضا عابدینی به تیم اضافه شده است.

وی همچنین درخصوص قرعه کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نیز گفت: قرعه کشی همانگونه که از اسمش پیداست برای همه تیم‌ها به صورت یکسان انجام شد، تنها تیم بانک سرمایه که قهرمان دوره قبل شده بود، در اولویت نخست قرار گرفت و سایر تیم‌ها بر اساس قرعه جایگاهشان مشخص شد.

سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران جام شهید حججی از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه با حضور تیم‌های پیکان، بانک سرمایه، کاله مازندران، سایپای تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، ایرانیان گنبد، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان آغاز می‌شود.

تیم والیبال کاله مازندران درنهمین سال حضور خود دراین مسابقات در هفته نخست در تهران میهمان تیم مدعی سایپا است.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابفات تدارکاتی تیم والیبال کاله از هفته آبنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار