مرگ عابر پیاده درتصادف با خودرو/لزوم جلوگیری از مسدود شدن مسیر تردد خودروهای امدادی

معاون مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در قم، مردی ۴۵ ساله در دم فوت کرد.

مرگ عابر پیاده درتصادف با خودرو/لزوم جلوگیری از مسدود شدن مسیر تردد خودروهای امدادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی فراهانی معاون مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۶:۰۰ در خیابان ۱۵ خرداد، حد فاصل امامزاده سیدعلی (ع) و حسینیه شهدا رخ داد.

وی اضافه کرد: این حادثه در ساعتی که این منطقه شلوغ ومملو از عزاداران حسینی بود به وقوع پیوست و با وجود این که آمبولانس ۱۱۵ در کمتر از پنج دقیقه پس از نخستین تماس به محل حادثه رسید، کارشناسان تمام تلاش خود را برای نجات عابر انجام دادند، ولی بی نتیجه بود.

وی از مردم درخواست کرد: هنگام وقوع حادثه مسیر را برای تردد خودرو‌های امدادی از جمله آمبولانس ۱۱۵ و آتش نشانی مهیا کنند تا ازدحام جمعیت مانع خدمات رسانی نگردد.

فراهانی با اشاره به ازدحام جمعیت در محل حادثه رخ داده و وجود ایستگاه نذری در این منطقه، تاکید کرد: ایستگاه‌های نذری و صلواتی در معابر اصلی برپا نشود تا ازدحام جمعیت باعث شلوغی شریان‌های اصلی شهر و مانع عبور خودرو‌های امدادی نگردد.

مرکز اورژانس ۱۱۵ در روز‌های تعطیل پیش رو (تاسوعا و عاشورای حسینی) با تمام تجهیزات و عوامل امدادی از جمله ۲۰ پایگاه جاده ای، ۱۹ پایگاه شهری، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد آماده خدمت رسانی به زائران و دسته‌های عزاداری در قم است.

 

انتهای پیام/پ

 

تصادف مرگبار در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.