ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان

۲ هزار و ۵۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان استان فارس ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال 2 هزار و ۵۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است، اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه ایجاد فرصت‌های شغلی در 6 ماه نخست امسال را ۴۳ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانکی و ۱۳ میلیارد تومان از منابع داخلی کمیته امداد برای ایجاد این شغل‌ها هزینه شده است.

سیدعلی حسینی افزود: اشتغال مددجویان در زمینه خدمات، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند است که در جهت تامین عزت و کرامت خانواده‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادی آنان، انجام می‌شود، ادامه داد: نظارت بر طرح‌های اشتغال مهمترین بخش فرآیند توانمندسازی مددجویان است که موجب پایداری اشتغال و توانمندی مجریان طرح می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس ، استعداد سنجی و آموزش را دو مولفه مهم اشتغال پایدار دانست و گفت: همه مددجویان کمیته امداد که مصمم به اجرای طرح‌های اشتغال هستند علاوه بر اینکه استعداد سنجی می‌شوند، از آموزش‌های متناسب با شغل شان نیز به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.

 انتهای پیام/ن

ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار