دستور کار جلسات علنی مجلس در هفته جاری/ سوال ٨ تن از نمایندگان از وزیر کشور

دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اعلام شد که سوال ٨ نماینده از وزیر کشور در دستور کار است.

دستورکار جلسات علنی مجلس در هفته جاری/ سوال ٨ تن از نمایندگان از وزیر کشوربه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از سه‌شنبه 11 تا چهارشنبه 12 مهر 96 اعلام شد، که به شرح زیر است:

_ ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد رد طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

_ادامه‌ رسیدگی‌ به‌ گزارش‌کمیسیون‌کشاورزی، آب‌ و منابع‌طبیعی‌ در مورد لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی .

_گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد.

_گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک‌ فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر .

_گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع‌ به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری.

_گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق.

_گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی.

‎همچنین سؤالات نمایندگان از وزرای کشور و کار و رفاه اجتماعی هم در دستور کار است؛

_سؤالات هشت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از وزیر محترم کشور.

_سؤالات جلال محمودزاده و عبدالکریم حسین‌زاده نمایندگان مهاباد و نقده و اشنویه (یک سوال) و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی(یک سوال).

_‎‎تقاضای استرداد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی (در اجرای ‌ماده(138) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) نیز در دستور هفته جاری قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.