شهادت‌خوانی در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش مذهبی شهادت‌خوانی در این شهرستان خبر داد.

شهادت‌خوانی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی‌زاده، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش مذهبی واقعه کربلا با عنوان شهادت‌خوانی توسط هنرمندان ملایری در ایام محرم به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه این نمایش نوشته فرهاد ارشاد و کارگردانی محمد قاسمی، کاری از گروه هنری باران ملایر است، گفت: این نمایش طبق گفته کارگردان، تصحیح شده کار اجرا شده در جشنواره سراسری تئاتر بسیج، لاله‌های سرخ و عاشورائیان در سال ٩٠ است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر افزود: این نمایش کار ارزشمندی است که در این جشنواره‌ها توانست رتبه اول کارگردانی، اول طراحی صحنه، اول بازیگری زن و مرد و اول موسیقی را کسب کند.

 وی با بیان اینکه گروه هنری «باران» امسال این کار را به سفارش کانون تئاتر دینی در همایش «عاشورا تا اربعین» در شهرستان ملایر اجرا می‌کند، تصریح کرد: در این نمایش رسول رنجبر و رضا باغبان به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌کند و بازیگران آن نیز محمد قاسمی و پری باران هستند.

 جمالی‌زاده اضافه کرد: نمایش شهادت‌خوانی از ١٠ تا ١٥ مهرماه در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر در میدان قائم(عج)، ١٦ و ١٧ مهرماه در کتابخانه توحید سامن  و ١٨ و ١٩ مهرماه نیز در کتابخانه آیت‌الله فاضلیان شهر ازندریان از ساعت ١٧ به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ ش

نمایش مذهبی شهادت‌خوانی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.