وزیر بهداشت خبر داد؛

معرفی ایمانیه به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکم خود محمد هادی ایمانیه را به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب کرد.


متن این احکام به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه


رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب می‌شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمایید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه‌ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری‌های ممکن را با معاونت‌ها و حوزه‌های کاری مبذول نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه

در اجرای بند (ج) ماده ۱ قانون تشکیل هیئت‌های امناء دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
انتهای پیام/ ت

حکم انتصاب ایمانیه به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار