باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک باند کلاهبردار حرفه ای با دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد، امضا، و سایر موارد اقدام به کلاهبرداری می کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای این کلاهبرداران شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۹ متهم را دستگیر که در بازجویی از آن ها به ۱۰ مورد کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.

انتهای پیام/ع

دستگیری باند کلاهبرداران  در خراسان شمالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.