مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:

آغاز پیش‌فروش بلیت فیلم‌های ایتالیا ایتالیا و زرد در سینماهای اصفهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان از آغاز پیش‌فروش بلیت فیلم‌های "ایتالیا ایتالیا" و "زرد" در سینماهای حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی حسینی درباره برنامه اکران سینماهای حوزه هنری اصفهان اظهار داشت: سینماهای اصفهان از روز چهارشنبه اکران فیلم‌ها را آغاز می‌کنند که فیلم "قهرمانان کوچک" ساخته حسین قناعت و فیلم تقدیرشده در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود.

وی افزود: همچنین در پردیس سینمایی چهارباغ فیلم موزیکال و کمدی "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و با بازی حامد کمیلی و سارا بهرامی را اکران می‌کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت:  سینما سپاهان از روز چهارشنبه فیلم "زرد" به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و با بازی بهرام رادان، ساره بیات و مهرداد صدیقیان را اکران می‌کند که پیش فروش بلیط این فیلم هم‌اکنون آغاز شده است.

وی بیان کرد: فیلم "نگار" در سینما ساحل و فیلم‌های"ملی و راه‌های نرفته‌اش" در سینما فلسطین و "تابستان داغ"، "رگ خواب" و "ساعت 5 عصر" در سینما سپاهان به اکران خود ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

 

پیش‌فروش بلیت فیلم‌های ایتالیا ایتالیا و زرد در سینماهای اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار