رشد قابل توجه امنیت و توسعه استان ایلام

وزیر کشور گفت: طی چند سال اخیر امنیت و توسعه استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است.

رشد قابل توجه امنیت و توسعه استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه ایلام اعلام کرد: در ادامه تغییرات استانداران کشور امروز شاهد تغییر استاندار ایلام خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه طی چند سال اخیر امنیت و هماهنگی مدیران استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم همین راه در دوره مدیریت جدید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر زیرساخت های استان ایلام توسعه یافته است و امیدوارم از ظرفیت های استان ایلام برای توسعه استان بیشتر استفاده شود.

وی افزود: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در زمان اربعین برای تسهیل در تردد زوار نیازمند امکانات و زیرساخت های بیشتر است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید ایلام نیز گفت: بدنبال ایجاد یک مجموعه هماهنگ در استان ایلام هستیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های استان نسبت به توسعه استان اقدام کنیم.

وی افزود: قطعا استان ایلام دارای ظرفیت های منحصر به فردی است که باید از تجارب استاندار قبلی ایلام در جهت شکوفا کردن این استعدادها یاری جست.

انتهای پیام/اس

امنیت و توسعه ایلام رشد قابل توجهی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.