حسن فضل الله: شکست نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه

حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت که با کمک متحدانشان در ارتش سوریه و مابقی متحدان، توانسته اند طرح آمریکا و اسرائیل را در منطقه به شکست بکشانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد؛ عضو فراکسیون مقاومت در مجلس لبنان گفت نقشه آمریکا و صهیونیستها برای الحاق کشورهای منطقه به رژیم اشغالگر صهیونیستی شکست خورده است.

حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان امروز در مراسم گرامیداشت شهید ابراهیم نایف شهاب در حسینیه روستای برعشیت در جنوب این کشور گفت: ما با کمک متحدانمان در ارتش سوریه و مابقی متحدان، توانسته ایم طرح آمریکا و اسرائیل را در منطقه به شکست بکشانیم.

هدف از این طرح سرنگونی حکومت های سوریه و عراق و پس از آنها لبنان و الحاق منطقه به رژیم صهیونیستی بود. اما هنگامی که مقاومت تصمیم تاریخی خود را برای مشارکت در جنگ سوریه در کنار محور مقاومت اتخاذ کرد، در واقع راه دفاع از کشور و مقدسات و مقابله با رژیم اسرائیل را در پیش گرفت. آثار این دستاورد در منطقه انعکاس خواهد یافت زیرا کسانی که به سرنگونی حکومت سوریه امید بسته بودند و منتظر تغییراتی در منطقه و از جمله لبنان بودند سراب می دیدند.

فضل الله گفت: جنگ با تکفیری ها اکنون به مرحله نهائی رسیده است و ما باید منتظر لحظه شکست این طرح باشیم. جنگ تبلیغاتی و سیاسی که آمریکائی ها و متحدان کوچک و بزرگشان در منطقه علیه مقاومت به راه انداخته اند و به تحریم و تحریک گروههای مختلف می پردازند هیچ چیز را در میدان تغییر نخواهد داد.

زیرا کسی که پیروز میدان باشد معادلات را تنظیم خواهد کرد و ما امروز پیروز میدان هستیم و معادله را تعیین خواهیم کرد. طرف شکست خورده جز سخن گفتن نمی تواند کاری انجام دهد. ما توانستیم از کشور و ملت مان حفاظت کنیم و به تکفیری ها اجازه نخواهیم داد در کشور ما نفوذ کنند.

فضل الله گفت: ما که در موضع حق هستیم به جار و جنجالهای سیاسی و رسانه ای توجه نمی کنیم. ما از امری مقدس و کشور و وطن و ملت مان دفاع می کنیم.

انتهای پیام/

سخنان حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان در مورد تحولات منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار