ساخت اسپیکرهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش توسط گوگل

شرکت گوگل به فکر ساخت اسپیکرهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش افتاده است، تا از رقبای بزرگ خود در این عرصه عقب نماند.

ساخت اسپیکرهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش توسط گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش شرکت آمازون اعلام کرد که قصد برگزاری جشنواره ای با موضوع اسپیکرهای هوشمند را دارد. شرکت های مختلف در تلاشند که ساخت بلندگوهای هوشمند را آغاز کنند تا شاید بتوانند سهمی از این جشنواره را از آن خود کنند.

خود آمازون نیز محصولی بسیار موفق در این عرصه با نام Amazon Echo Show عرضه کرده است. این اسپیکر هوشمند داری صفحه نمایش 7 اینچی است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

همچنین یکی دیگر از شرکت‌هایی که پیش از این نیز سابقه ساخت اسپیکرهای هوشند را داشت، شرکت گوگل است. محصول گوگل هوم شرکت گوگل بلندگویی هوشمند است که با نام دستیار صوتی نیز شناخته می‌شود.

اما شرکت گوگل تصمیم به ساخت محصولی جدید گرفته است. این محصول Manhattan نام دارد. منهتن مانند گوگل هوم یک بلندگوی صوتی محسوب می‌شود با این تفاوت که دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که اکثر برنامه های گوگل روی آن نصب می‌شود.

طبق شنیده‌ها منهتن قرار است در اواسط 2018 عرضه شود، اما با توجه به اینکه شرکت های سونی، اپل و مایکروسافت نیز در حال ساخت اسپیکرهای هوشمند هستند، ممکن است گوگل روند تولید منهتن را سرعت بخشد تا بتواند با اسپیکرهای نسل اولی هوشمند مجهز به صفحه نمایش رقابت کند.

در ادامه تصویری از محصول منهتن گوگل را مشاهده می‌کنید :

 

ساخت اسپیکرهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش توسط گوگل

 

انتهای پیام/

 گوگل نیز برای ساخت اسپیکرهای هوشمند به رقابت با اپل و مایکروسافت پرداخت

برچسب ها: گوگل ، اسپیکر ، صفحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار