همایش منشور عزت حسینی در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت : همایش منشور عزت حسینی با نام «لبیک یا رسول الله(ص)» همزمان با رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و سایر برنامه‌های هفته وقف نیز در هفته آخر ماه صفر انجام خواهد شد.

همایش منشور عزت حسینی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت‌الاسلام ابوذر عباسی  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان ملایر اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب طرح بصیرت عاشورایی در 14 بقعه متبرکه شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در دهه اول محرم گفت: اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان، برگزاری خیمه‌های معرفت و مراسم عزاداری و سخنرانی در بقاع متبرکه، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و همایش بزرگ تجمع عصر تاسوعا و عاشورا در محل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور 5 هزار نفر از عزاداران حسینی، همایش «احلی من‌العسل» با حضور بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان دوره مقطع متوسطه در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و... برنامه‌های انجام شده در ملایر بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری همایش رهروان زینبی با حضور بانوان ملایری در دو بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم طجر سامن و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد و افزود: این برنامه با هدف هم‌نوایی بانوان با حضرت زینب کبری (س) برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های سخنرانی و سوگواری خواهد بود.

وی از اطعام 50 هزار نفر از مردم ملایر در ایام محرم و صفر خبر داد و اظهار کرد: این تعداد اطعام‌دهی با نیت واقف و همچنین مشارکت‌های مردمی در حال انجام است.

عباسی اضافه کرد: این اطعام‌دهی شامل پخت و توزیع 20 هزار پرس غذا با مشارکت‌های مردمی در روستای کرکان، پخت و توزیع 20 هزار پرس غذا در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با همکاری هیأت امنای هیأت ابوالفضل(ع) ملایر و مشارکت‌های مردمی و 10 هزار پرس غذا توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف انجام می‌شود که تاکنون 6 هزار پرس آن توزیع شده و مابقی نیز تا پایان ماه صفر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش منشور عزت حسینی با نام «لبیک یا رسول الله(ص)» همزمان با رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و سایر برنامه‌های هفته وقف نیز در هفته آخر ماه صفر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/خ

همایش لبیک یا رسول الله در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.