آذرخش در وضعیت بحرانی/ جدال با نماینده قم در هاله ای از ابهام

مشکلات مالی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس سرنوشت برگزاری مسابقه این تیم مقابل آتلیه طهران قم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در حالی که هیچ کدام از مسئولان باشگاه آذرخش حاضر به پاسخگویی نیستند اما شنیده ها حاکی از این است که شش بازیکن غیر بومی این تیم بعد از دیدار هفته یازدهم مقابل تیم مقاومت قرچک در تاریخ پانزدهم شهریور به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان تمرینات را ترک کرده اند.
ضمن اینکه بازیکنان بومی نیز حاضر به تمرین نیستند و همین مسئله باعث شده تا سرنوشت برگزاری مسابقه فردای آذرخش مقابل نماینده قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
با توجه به اینکه آذرخشی ها در هفته اول هم مقابل فرش آرا مشهد حاضر به برگزاری بازی نشدند، در صورتی که فردا نیز مقابل نماینده قم به میدان نروند طبق قوانین به رقابت های لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.
این در حالیست که مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان 25 مرداد امسال از تصویب کمک 450 میلیون تومانی صنایع غرب هرمزگان به تیم آذرخش خبر داد، اما ظاهرا 50 میلیون بیشتر تاکنون به آذرخشی ها پرداخت نشده و این مبلغ هم دردی از بدهی های میلیاردی این تیم بحران زده را درمان نکرده است.
حال باید منتظر ماند و دید که آذرخشی ها در بازی روز چهارشنبه مقابل نماینده قم به میدان می روند یا اینکه تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال قربانی بی تدبیری مسئولان استانی و مالکان باشگاه خواهد شد؟
انتهای پیام/ب

آذرخش به لیگ دسته اول سقوط می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.