رسانه های سیستان و بلوچستان خود را جدا از مردم و مسئولان نمی دانند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ظرفی است که باید برای مردم بجوشد و خروجی و محتوای فعالیت آن برای جامعه نتیجه بخش باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دولت کردستانی گفت: با مسئولی که با مردم نباشد کاری نداریم اما همکاری لازم را با مدیر مردمی، بدون داشتن نگاه قومی و مذهبی به عنوان اصحاب رسانه انجام می دهیم.


وی گفت: هر رسانه ای در صورت فروختن قلم خود به حزب و گروه خاص به سمت نابودی پیش می رود و سرمایه بزرگی به اسم اعتماد مردم را از دست می دهد.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان افزود بخش فرهنگ این استان گرفتار زلزله هشت ریشتری است بر این اساس تمام فعالان این عرصه از جمله رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سایر دستگاههای مرتبط با فرهنگ باید با شکل دهی یک حرکت منسجم فرهنگی برای بهبود وضعیت این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.


کردستانی گفت: حوزه فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان نیاز به یک اقدام جدی دارد زیرا ادامه این روند آسیب جدی به جامعه وارد می کند.
وی ادامه داد: نتیجه عملکرد ضعیف رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی هر استانی، آگاهی کم مردم آن منطقه از وضعیت استان و کشور خود و ضعف روحیه مطالبه گری صحیح است.


وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار نجیب و اهل سکوت هستند و این وظیفه رسانه هاست که زبان گویای آنان برای تحقق خواسته هایشان باشند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود مشکلات مالی حاکم بر این سازمان به شدت به دنبال پیگیری مطالبات و تقاضاهای مردم از مسئولان هستیم که بر اساس شنیدها سبب افزایش رضایتمندی مردم از این رسانه شده است.

انتهای پیام/گ

رسانه های سیستان وبلوچستان خود را جدا از مردم نمی دانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار