معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

تجهیز تمام بیمارستان‌های همدان به دستگاه سی تی اسکن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: به زودی تمام بیمارستان‌هاي همدان به دستگاه سی تی اسکن مجهز می‌شوند.

تجهیز تمام بیمارستان‌های همدان به دستگاه سی تی اسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اساره به خدمات طرح تحول نظام سلامت افزود: بیشتر خانه‌های بهداشت بالغ بر 25 سال عمر داشتند که در دو سال گذشته یا تعمیر شدن یا از نوع ساخته شده یا در حوزه ت فشار خون، دیابت و مراقبت از مادران باردار صد درصد زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رادیوتراپی یا مرکز جامع درمان سرطان استان در حال ساخت است، از افزایش بیش از یک‌هزار تخت بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: این میزان تخت بیمارستانی یا آماده شده و در حال استفاده است و یا به زودی تکمیل خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه مصمم است خدماتی که دوره قبل انجام شد با کیفیت بهتر، اصلاح نقاط ضعف و با نتیجه‌گیری بهتر به مردم خدمات ارائه کند.

عبادیان ادامه داد: به لحاظ فنی در گذشته رزن تنها 10 متخصص بیشتر نداشت اما بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت بالای 25 متخصص در رزن فعال بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در ترویج و انجام زایمان طبیعی رتبه کشوری دارد گفت: سال‌هاست شهرستان رزن رتبه اول استان و جزء چند شهرستان اول کشور است.

انتهای پیام/ص.ف

تجهیز تمام بیمارستان های استان همدان به دستگاه سی تی اسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.