لکه گیری و بهسازی سه کیلومتر از جاده اصلی نایسر

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر از لکه گیری و بهسازی جاده اصلی نایسر خبر داد و گفت: آماده سازی برای آسفالت و بهسازی یکی از خیابان های اصلی نایسر به نام خیابان حاج فیض اله به متراژ 10 هزار متر آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالله صالحی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات نایسر به واسطه وسعت و جمعیت زیاد این ناحیه بحث ترافیک است.

وی افزود: تخریب و فرسوده شدن آسفالت در برخی از نقاط جاده اصلی نایسر باعث ایجاد ترافیک می شد که با هدف روانسازی ترافیک عملیات بهسازی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، از لکه گیری و بهسازی جاده اصلی این ناحیه خبر داد و بیان کرد: سه کیلومتر از جاده اصلی نایسر به صورت کامل بهسازی شد.

وی عنوان کرد: اجرای لکه گیری و بهسازی خیابان اصلی نایسر نقش بسزایی در کاهش ترافیک در این ناحیه داشت.

صالحی در خصوص دیگر فعالیت های عمرانی در سطح ناحیه منفصل نایسر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف رفاه حال دانش آموزان مسیر مدرسه شاه نظری که معابر آن دچار مشکل بود به صورت کامل تسطیح و رگلاژ شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب عملیات لوله گذاری یکی از خیابان های اصلی نایسر مشهور به خیابان حاج فیض الله را انجام داده و به زودی عملیات آسفالت این خیابان به متراژ 10 هزار متر آغاز خواهد شد.

صالحی در خصوص ساماندهی خیابان دکل هم یادآور شد: عملیات جدول گذاری این خیابان اتمام یافته و با انتخاب پیمانکار جدید عملیات رفیوژ وسط این خیابان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اجرای لکه گیری و بهسازی خیابان اصلی نایسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.