آغاز مناظره ملی دانشجویان ایران در بابلسر

مناظره ملی دانشجویان ایران به میزبانی دانشگاه مازندران امروز و فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اعلام کرد با توجه به اهمیت و ضرورت نهادینه سازی فرهنگ گفتگو، مناظره و نقادی در بین دانشجویان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در سلامت فرهنگی جامعه، اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

دانشگاه مازندران سعی دارد با برگزاری این نوع مناظره‌ها و جلسات بتواند فرهنگ گفت و گوی صحیح را به دانشجویان بیاموزد و رعایت نکات اخلاقی در تعاملات و مناظره‌ها را تشویق کند.

مناظره دانشجویی می‌تواند به ایجاد نشاط، آزاداندیشی و ترویج فرهنگ نقد و انتقاد در دانشگاه کمک کند.

این مناظره برای قشر دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور و با هدف فراگیری شیوه درست مناظره، نقد و انتقاد صحیح و بالا بردن آستانه تحمل آنان تشویق و توسعه اخلاقی در تعاملات و مناظره انجام می‌شود.

ششمین دوره مناظره ملی دانشجویان ایران امسال با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری و با نشان دانشمند شهیر شیعی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور ۱۲ تیم از دانشجویان دانشگاه مازندران و دانشگاه‌های دیگر استان برگزار می‌شود.

مسابقات مقدماتی در رور سه شنبه یازدهم و صبح چهارشنبه دوازدهم مهرماه و مسابقه نهایی در عصر چهارشنبه در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی خواهد بود.

منتخبین استانی به مرحله منطقه‌ای که در آبان ماه و مرحله کشوری که در آذرماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران مرحله استانی به میزبانی دانشگاه مازندران و با همکاری جهاد دانشگاهی استان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

مناظره دانشجویی در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار