برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند قتل های سریالی گلستان

رئیس‌کل دادگستری گلستان از آخرین جلسه رسیدگی به پرونده باند قتل های سریالی در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که رسیدگی به پرونده باند قتل های سریالی پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور، به صورت فوق العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفته است گفت: اتهام سه متهم این پرونده، افسادفی الارض و محاربه است.

هادی هاشمیان افزود: در آخرین جلسه دادگاه، متهمان و وکلای آنان حضور داشتند و پس از تفهیم اتهام، آخرین اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دادند.

هاشمیان افزود: با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد.

اعضای این باند، ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل در استان‌های گلستان و مازندران را در پرونده دارند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باند معروف به "قتل های سریالی "، بهار ۹۴ به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته هاشمیان، بررسی اسلحه نشان داد با این اسلحه، در سال‌های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان‌های گلستان و مازندران انجام شده است.

وی گفت: به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی، آن‌ها نیز دستگیر شدند.

هاشمیان افزود: اعضای این باند، دام، انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودر‌های سواری را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت مال باختگان آنان را نیز با اسلحه به قتل می‌رساندند.

 انتهای پیام / ا

 

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قتل های سریالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار