صادرات گچ از استان سمنان به سایر کشورها در دستور کار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت : صادرات گچ از استان سمنان به سایر کشورها در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری در صنعت گچ استان سمنان گفت : یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت در استان سمنان رونق تولید و ایجاد اشتغال است که برای رفع مشکلات اقتصادی کشور در دستور کار قرارگرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی دولت برای تخصیص بودجه‌های عمرانی مطلوب نیست تأکید کرد: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای رونق تولید و ارتقا سطح اقتصاد کشور لازم و ضروری است و تنها راه نجات کشور از بحران بیکاری است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه تسریع در روند اداری سرمایه‌گذاری و اجرای یک پروژه مهم‌ترین مشکل سرمایه‌گذاران است افزود: صنعت گچ استان سمنان با توجه به شرایط موجود و زیرساخت‌های لازم برای صادرات و سرمایه‌گذاری در این بخش یکی از مهم‌ترین صنایع استان سمنان به شمار می‌رود.

 

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی سرخه به سبب نزدیکی به سایر استان‌های بزرگ و دسترسی به جاده ترانزیت از وضعیت مطلوبی برای سرمای گذاری در صنعت گچ برخوردار است.

 

همتیان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سرخه اعلام آمادگی کردند افزود: جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند زمینه صادرات صنایع را از استان سمنان به سایر کشورها فراهم کند.

 

وی با تأکید بر لزوم صادرات گچ از استان سمنان تصریح کرد: رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در این شهرک و تسریع در امر سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان یادآور شد: برخی از سرمایه‌گذاران در استان سمنان با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف زمین، آب، امکانات زیر بنایی و صدور مجوز مواجه هستند که باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.


انتهای پیام / ه


آمادگی سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در سرخه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار