مدیر کمیته امداد نطنز

توزیع بیش از ۷۰۰ پرس غذا بین نیازمندان کمیته امداد نطنز و بادرود

مدیر کمیته امداد نطنز گفت: بیش از ۷۰۰ پرس غذای گرم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش شهرستان نطنز توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا مومی اردستانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: مردم نوع دوست و همیشه در صحنه شهرستان نطنز امسال نیز به مانند سال های گذشته نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد را در مراسم های نذری و اطعام عزاداران حسینی فراموش نکردند.

وی افزود: به همت خیران بیش از ۷۰۰ پرس غذای گرم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این نهاد در شهرستان آماده دریافت نذورات و کمک های مردمی در ایام محرم و صفر است، گفت: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز تلاش می کند تا بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی نذورات و کمک های بانیان خیر را در راه صحیح هزینه کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز ادامه داد: خیران و همچنین مردم ولایتمدار، مومن و نوع دوست روستای طامه نطنز نیز در اقدامی خیرخواهانه نیمی از گوشت شتر ذبح شده اهالی این روستا را به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کردند.

وی اضافه کرد: این نهاد در اولین فرصت این گوشت اهدایی را با اولویت نیازمندان روستای طامه و بعد در بین دیگر مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع خواهد کرد.

اردستانی ضمن قدردانی از همراهی خیران و به خصوص مردم روستای طامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، خاطر نشان کرد: مردم، مسئولان و به خصوص بانیان خیر، خانواده های بی بضاعت و محروم را در طول ایام ماه محرم و صفر از نذری های خود بی بهره نگذارند و کمیته امداد نطنز نیز می تواند برای تحقق این مهم به عنوان یک پل ارتباطی بین نذری دهنده و خانواده های محروم عمل کرده و بانیان اطمینان داشته باشند که هزینه آن ها فقط برای مستمندان و نیازمندان صرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع غذا بین نیازمندان کمیته امداد نطنز و بادرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.