مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون:

عرضه 9 هزارتن انگور به بازار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون گفت: برداشت ۹ هزار تن انگور از باغات شهرستان تیران و کرون آغاز شده و این محصول در حال عرضه در بازار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن حاج عابدی،  با بیان اینکه کشت و برداشت محصول انگور یکی از ظرفیت های کشاورزی و اقتصادی شهرستان تیران و کرون محسوب می شود، اظهارکرد: برداشت ۹ هزار تن انگور از باغات شهرستان آغاز شده و این محصول در حال عرضه در بازار است.

وی افزود: بیش از ‌هزار هکتار از باغات شهرستان تیران و کرون به کشت انگور اختصاص داده شده که در یک طرح یکپارچه سازی بزرگترین تاکستان این شهرستان در شهر عسگران احداث و بزودی شاهد برداشت محصول خواهیم بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون با اشاره به موقعیت و ظرفیت های باغات این شهرستان در برداشت انگور، بیان کرد: خاک مناسب و باکیفیت و آب و هوای مساعد برای رشد انگور در این شهرستان عامل مهم موفقیت در کشت این میوه است.

وی پایان تابستان و اوایل پاییز را موقع برداشت این محصول اعلام و خاطرنشان کرد: فراورده های انگور مانند سرکه، شیره و کشمش در این شهرستان انجام و در بازار نیز عرضه می شود.

حاج عابدی تجاری سازی و برند سازی این محصول را مهم خواند و یادآور شد: احداث تاکستان های بزرگ و تشکیل تعاونی تولید و عرضه انگور و فراورده های آن منجر به رشد اقتصادی و برند سازی این میوه برای کشاورزان این شهرستان می شود. 

 

انتهای پیام/م

 

۹ هزار تن انگور در شهرستان تیران و کرون در حال عرضه به بازار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار