آغاز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز جشنواره بین المللی قصه گویی در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون است که مربیان کانون به‌وسیله آن مفاهیم اجتماعی، تربیتی، آموزشی و مذهبی را به کودکان منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که یکی از شاخص‌های خوب بودن مربی فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توانایی و تسلط وی در قصه‌گویی است تأکید کرد: قصه‌گویی هنری الهی است و ما در کانون از آن به بهترین شکل ممکن بهره می‌بریم.

شنبدی تصریح کرد: مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدت زمان دو روز در نوبت‌های صبح و عصر با حضور تعداد 25 قصه‌گو از شهرستان‌های اهواز، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، هفتکل، شوشتر، هندیجان، امیدیه، آبادان، بهبهان و آغاجاری در مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در فاز 2 پادادشهر آغاز به کار کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: قصه‌گوها در 3 بخش مربیان کانونی، آزاد و نوجوانان با یکدیگر رقابت خواند کرد.

وی تاکید کرد: برگزیدگان این مرحله استانی به دبیرخانه جشنواره در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور جهت راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای و سپس مرحله بین‌المللی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره قصه گویی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.