فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد؛

برقراری امنیت پایدار و آرامش در تمامی مرزهای ایران اسلامی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:امروز امنیت پایدار و آرامش در تمامی مرزهای ایران اسلامی برقرار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ با بیان اینکه آرامش و امنیت خوبی که در جغرافیایی جمهوری اسلامی وجود دارد، مدیون خودن شهدا و حضور پر رنگ مردم در تمامی عرصه ها است افزود: شهدا جان خود را برای اسلام دادند و ما نیز وظیفه داریم این امانت را به خوبی حفاظت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما ادعا می‌کنیم که بهترین امنیت و آرامش را در جغرافیای ایران اسلامی داریم اظهارداشت:این امنیت سال به سال در حال تکامل است و اگر امروز بخواهیم امنیت پایدار داشته باشیم، ضرورت دارد قوانین نظام جمهوری اسلامی را اجرا و رعایت کنیم.

سردار اصلانی با بیان اینکه نیروی انتظامی ایران با تمام گروه‌ها و اقشاری که قصد تداخل در نظم موجود در نظام اسلامی را داشته باشند مقابله می کند و کارکنان نیروی انتظامی نیز از این مسئله مستثنی نیستند عنوان کرد: نیروی انتظامی به سبب خواسته مردم عزیز با هنجارشکنان مقابله خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد یک عده قلیل بخواهند جامعه ما را ناامن کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد : امروز باید در جامعه اسلامی شعور عاشورایی داشته باشیم و اهداف قیام امام حسین را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و امربه معروف بایستی تمام مردم در جامعه نسبت به انجام فروع دین اقدام کنیم چرا که اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه است.

وی  ولایت را خط قرمز انقلاب عنوان و تبعیت از آن را بر همگان واجب و ضروری عنوان کرد وگفت: رزمندکان ما در هشت سال دفاع مقدس به خاطر الگو گیری از فلسفه قیام عاشورا در برابر دشمنان ایستادگی کردند و قدرت پو شالی غرب را به خاک مالیدند.

حجت‌الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ نیز به خدمات ارزنده کارکنان انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه اشاره افزود پیشرفت و آرامش جامعه مرهون خدمات ارزنده کارکنان انتظامی است او همچنین بابیان اینکه امروز همه آحاد جامعه نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه دارند افزود هرکس نسبت به فرایض دینی بخصوص امر به معروف و نهی از منکر احساس مسولیت کند مشمول رحمت خداوند می شود

در این مراسم سرهنگ جهانی بعنوان فرمانده جدید انتظامی شاهین دژ معارفه و از زحمات سرهنگ ظهیریان قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی شاهین دژ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.