برپایی ۱۰ موکب استان زنجان در ایام اربعین حسینی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ۱۰ موکب استان زنجان در ایام اربعین حسینی در خاک عراق برپا می‌شود.

برپایی ۱۰ موکب استان زنجان در ایام اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ ذبیح‌الله بابایی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه همه استان‌های کشور در ایام اربعین اقدام به برپایی موکب و ارائه خدمات به زائران حسینی می‌کنند، گفت:. استان زنجان برای سومین سال متوالی اقدام به برپایی موکب می‌کند.

بابایی با اشاره به ارائه خدمات موکب‌های استان زنجان در سال‌های گذشته به نظر کیفی مطلوب بوده است، تصریح کرد: این در حالی است، که کیفیت خدمات چندان مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه طی سال گذشته در هر وعده غذایی به 20 هزار نفر تغذیه به زائران ارائه می‌شد، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی امسال  این تعداد غذا در هر وعده به 30 هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه امسال  10 موکب استان زنجان در عراق برپا می‌شود، عنوان کرد: از شهرستان‌های مختلف استان زنجان در برپایی این موکب‌ها همکاری خواهند داشت وتعامل خوبی بین مسؤولان استان زنجان و نجف اشرف وجود دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اینکه طی سال گذشته موکب‌های استان زنجان یک میلیارد200 میلیون تومان هزینه صرف شد گفت :این موکب ها از طریق کمک های مردمی اداره و حتی ریالی از اعتبارات دولتی در این موکب ها هزینه نمی شود.

بابایی  بیان کرد: هماهنگی با واحدهای نانوایی برای تأمین نان و خدمات حمل و نقلی و سایر موارد برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران انجام شده است.

گفتنی است :موکب حسینیه اعظم زنجان و زینبیه نیز در سامرا مستقر می‌شوند.

انتهای پیام /ر

برپایی موکب های خدمات رسان به زائران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.