فراهم سازی زیرساخت‌های لازم در هفتکل برای حضور سرمایه‌گذاران

فرماندار هفتکل گفت: زیرساخت‌های لازم در برای حضور سرمایه‌گذاران در ایتن شهرستان را فراهم می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسحاق مرادی، فرماندار هفتکل بیان داشت: بیکاری در سراسر جهان و کشور ایران وجود دارد و نمی‌توان گفت که مشکل بیکاری نیست، اما در این زمینه وضعیت هفتکل نسبت به سایر مناطق مطلوب‌تر است.

وی با بیان این‌که متقاضیان دریافت شغل نیز در شهرستان زیاد هستند، تصریح کرد: پروژه‌های فراوانی از جمله پروژه نمک‌زدایی، کارخانه سیمان و پروژه‌های نفتی در هفتکل وجود دارد که بسیاری از جوانان در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

مرادی اذعان داشت: برخی از جوانان به صورت مقطعی در پروژه‌ها مشغول به کار می‌شوند و در مقاطعی نیز بیکار هستند، زیرا تعدادی از پروژه‌های پیمانکاری پس از مدتی به اتمام می‌رسند و جوانان نیز بیکار می‌شوند اما در تلاش هستیم تا در پروژه‌های بعدی همان جوانان مجددا مشغول به کار شوند.

فرماندار هفتکل اظهار کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای حضور در منطقه هستیم تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشیم.

وی در ادامه گفت: تمام زیرساخت‌های مورد‌نیاز سرمایه‌گذاران را در زمینه‌های مختلف برای حضور و سرمایه‌گذاری آن‌ها فراهم خواهیم کرد و از آن‌ها حمایت می‌کنیم تا نسبت به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان اقدام کنند.

اسحاق مرادی بیان کرد: اگر سرمایه‌گذار در هفتکل حضور پیدا کند، شخصا تعهد می‌دهم تا پیگیر دریافت مجوزها برای سرمایه‌گذاری در شهرستان باشم تا شاهد ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.