معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خبر داد؛

پرداخت تسهیلات رونق تولید به تمامی واحدهای تولیدی فارس

تسهیلات رونق تولید به تمامی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان فارس بدون محدودیت پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: بر این اساس بانک‌های عامل بر خلاف گذشته که در پرداخت تسهیلات مورد نیاز هر یک از واحدهای کوچک و متوسط، محدودیت داشتند دیگر هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلات ۹۹۵ واحد تولیدی استان در قالب هزار و ۵۲۵ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده است، افزود: از این تعداد مشکلات حدود ۵۰۰ واحد رفع شده و حل مشکلات سایر واحد‌ها نیز در دست پیگیری است.

رحمانی، درباره گزارش بانک‌های استان از آخرین وضعیت عملکرد تبصره ۳۵ الحاقی قانون بودجه پارسال، بیان کرد: بر اساس این گزارش تاکنون از محل این تبصره، ۳۸ هزار و ۶۱۴ مورد تسهیلات توسط بانک‌های استان بررسی و تصمیم گیری شده که اصل تسهیلات این واحد‌ها ۲ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال و بخشودگی سود و وجه التزام آن‌ها یک هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تصریح کرد: امسال نیز در ۵۵۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی ۴۴۷ واحد تولیدی و طرح‌های نیمه تمام نیازمند سرمایه تصویب شده که بخشی پرداخت شده و بخشی نیز در مرحله بررسی و تایید توسط سیستم بانکی است.
انتهای پیام/ر

پرداخت تسهیلات نامحدود رونق به واحدهای تولیدی فارس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار