«هزار داستان» با شهره لرستانی روی آنتن می‌رود

شهره لرستانی امشب در سیزدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان»، روایتگر قصه پدر و مادرهای متفاوت و عجیب است.

سیزدهمین قسمت از فصل دوم «هزار داستان» با شهره لرستانی روی آنتن می‌رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»؛ در سیزدهمین قسمت از این برنامه که با اجرای شهره لرستانی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، قصه پدر و مادرهایی بیان می‌شود که با سایر پدر و مادرها تفاوت دارند.

شهره لرستانی فعالیت خود را به عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری به نام آدم‌برفی آغاز کرد و تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای را بر عهده داشته است. نمایش «سلطان مار» از جمله کارهای موفق اوست.

لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت و مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته است.

او تاکنون ۶ فیلم سینمایی و تلویزیونی و یک سریال را کارگردانی کرده و در ۱۹ فیلم سینمایی و ۲۲ سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فیلم‌های «اخراجی ها»، «زیر درخت هلو»، «لیلی با من است»، و سریال‌هایی همچون «کلاه پهلوی»، «امام علی (ع)»، «مختارنامه» و ... اشاره کرد.

فصل دوم برنامه هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

 

انتهای پیام/

 

قصه مادرهای عجیب و غریب در هزار داستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار