ابراهیمی: اهمیت دیدار‌های دوستانه و رسمی برای تیم ملی یکسان است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با توگو محک مناسبی برای تیم ملی است چرا که بازی‌های دوستانه هم مانند نبرد‌های رسمی برای ما اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز(سه شنبه) تیم ملی اظهار داشت: همه چیز خوب است و امروز با اضافه شدن لژیونرها تیممان تکمیل شد. می توانیم در کنار هم تمرین خوبی انجام دهیم و برای بازی با توگو آماده شویم. امیدوارم در آن دیدار هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره آخرین وضعیت آمادگی اش گفت: شرایط خوبی دارم. مشکل خاصی نیست و در ۲ دیدار اخیر استقلال هم بازی کردم. در کل بدون مشکل تمریناتم را ادامه می دهم.

ابراهیمی درمورد اینکه آیا توگو می تواند حریف تدارکاتی خوبی برای تیم‌ملی باشد یا خیر، بیان کرد: بدون شک تمام دیدارهای دوستانه و رسمی برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد و تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار می گیریم. توگو از تیم های خوب آفریقایی است و مطمئنا تیم ملی در تقابل با این تیم محک مناسبی می خورد. امیدوارم در آینده بازی های مهم تر با تیم های بزرگ تری داشته باشیم تا در جام جهانی موفق باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال تصریح کرد: اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارم و نبایست درباره تیم باشگاهی ام صحبت کنم اما در کل امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد به سود استقلال باشد.

ابراهیمی درباره افزایش شانس بازی اش در جام جهانی با توجه به محرومیت سعید عزت اللهی گفت: از نخستین روزی که به تیم ملی آمدم تمام تلاشم را برای موفقیت در تمرینات و بازی ها به کار گرفتم و به تیم ملی کمک کنم. با این وجود بازی کردنم بستگی به نظر کارلوس کی روش دارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درمورد به صدادرآمدن زنگ خطر برای بازیکنان باتجربه تیم ملی با توجه به کنار گذاشته شدن آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی از جمع ملی پوشان فوتبال کشورمان بیان کرد: فکر نمی کنم سن من در فوتبال حرفه ای دنیا زیاد باشد. هرچند تیم ملی با ورود بازیکنان جوان دچار پوست اندازی شده است و جوان های لایقی به این تیم اضافه شده اند. کی روش تصمیم می گیرد از چه بازیکنانی در ترکیب استفاده کند اما امیدوارم با تجربه او و نیروی جوانی بازیکنان در جام جهانی به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات امید ابراهیمی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار