مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) در یزد

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  به  مناسبت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) صبح امروز مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ایه الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ،جمعی از مسئولان ، روحانیان و قشرهای مختلف مردم مومن یزدبرگزار شد چند تن از روحانیان با برشمردن ذکر مصائب حضرت امام سجاد در واقعه کربلا به گوشه هایی از زندگانی ان حضرت پرداختند.

سخنرانان در این مراسم از آن حضرت بعنوان اسوه زهد و تقوی و نمونه صبر و شکیبایی و علم و حلم یاد کردند وبیان داشتند : امام سجاد با حفظ ارزشهای دینی و پاسداری از ارزشهای و ارمانهای نهضت عاشورا باعث شد تا قیام عاشورا همچنان حفظ وپابرجا و مروج ارزشهای اسلامی و دینی باشد.

روحانیان با اشاره به تلاشهای امام سجاد برای شناساندن نهضت عاشورا به مردم خاطر نشان کردند آن حضرت در دوران حیات با برکت خود با تحمل مصیبتهای فراوان تلاش کرد تا حادثه عاشورا از تحریف در امان بماندتا این حادثه که یادوارظلم و ستم دستگاه بنی امیه و مظلومیت امام حسین و یارانش است برای همیشه زنده بماند.

در این مراسم همچنین با مرثیه خوانی حاضران دررثای حضرت ابا عبدالله و فرزند گرامیشان حضرت امام سجاد (ع) به سوگواری پرداختند.

سخنرانان در این مراسم از آن حضرت بعنوان اسوه زهد و تقوی و نمونه صبر و شکیبایی و علم و حلم یاد کردند.

انتهای پیام/ ی

برگزاری مراسم  سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار