لحظه به لحظه با بورس:

شاخص تالارشیشه‌ای به پله ۸۵ هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۱.۷۴ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۴۲۹ واحدی رسید.

صعود تالارشیشه‌ای در آغاز معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۲.۶۶ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۴۲۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۱۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۵ میلیون ریال سهم طی ۱۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز آپ،‌های وب، فاسمین، پارسان، وسکاپ، کروی با روند صعودی و نماد فایرا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲ واحد رشد به پله ۹۴۴ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۳۴۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۵ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس به پله ۸۵ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۹۰.۱۲۵ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۴۸۰ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۸۴ میلیون ریال سهم طی ۵۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ، خودرو، همراه،‌های وب، تاپیکو با روند صعودی و نماد فایرا، فولاد با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴۰.۹ واحد رشد به پله ۹۵۱ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۰ میلیون سهم طی ۲۵ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

به گزارش شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۱.۷۴ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۴۲۹ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۰۱ میلیون ریال سهم طی ۶۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ، همراه، خودرو،‌ های وب، فجر، شبندر با روند صعودی و نماد تاپیکو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۰.۸ واحد رشد به پله ۹۵۱ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹۵ میلیون سهم طی ۳۰ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار