معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس:

بازدید فرماندار ویژه طبس از یک مرکز مراقبت از سالمندان

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس روز گذشته به همراه اعضاء کمیسیون امور بانوان فرمانداری و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان از یک مرکز مراقبت از سالمندان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛این مرکز نگهداری از سالمندان در طبس از سال ۹۳ تأسیس و به طور ویژه برای نگهداری از مادران سالمند فعالیت می کند.

این مرکز میزبان ۱۵ مادر سالمند است که توسط پنج مادر یار، یک پرستار، یک پزشک، دو خدمه و یک آشپز مراقبت می شوند و خدمات نگهداری، درمانی و فیزیوتراپی تا حد امکان برای آنها انجام می شود.

در حاشیه این بازدید مهندس طلایی مقدم،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛از پیگیری مشکلات پیش روی این مرکز خبر داد و گفت:با توجه به اینکه تعرفه آب و برق این مرکز به صورت عادی محاسبه می شود در صورتیکه فعالیت خدماتی در اینجا ارائه می شود با ادارات مربوطه رایزنی شد تا این مشکلات برطرف شود.

وی افزود:تنها جایی که بسیار از رونق آن اذیت می شوم این چنین مراکزی است،امیدوارم این مراکز تعطیل شوند و سالمندان به خانه های خودمان و خودشان باز گردند.

طلائی مقدم با اشاره به این مطلب که هیچ بازدید و سرکشی از جانب ما برای این مادران،مهر اولاد نمی شود ابراز امیدواری کرد روزی بیاید که طبس هیچ خانه سالمندانی نداشته باشد و تمامی پدران و مادران سالمند در کنار فرزندانشان و در منازل خودشان زندگی کنند.

در پایان فرماندار ویژه طبس،اعضاء کمیسیون امور بانوان فرمانداری و مسئولان ادارات و نهاد ها با اهدای گل و هدیه به مادران ساکن در این خانه سالمندان و مادریاران و پرستاران این مرکز،روز سالمند را به آنان تبریک گفتند.

انتهای پیام/غ

اهدای گل و بازدید فرماندار ویژه طبس از یک مرکز سالمندان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار