تعویض دو هزار و 200 کنتور خراب آب در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در شش ماهه نخست امسال 2 هزار و 200کنتور خراب آب شرب شهروندان در شرکت آب وفاضلاب استان خراسان شمالی تعویض شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خراسان شمالی گفت : امسال کنتور های خراب،انشعابات فرسوده و انشعابات غیر مجاز  از مهمترین عوامل هدر رفت آب در شرکت های آب و فاضلاب هستند که به منظور کاهش آب بدون درآمد ، جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین بصورت رایگان تعویض شده است .

وی با بیان این که خرید و تعویض هر کنتور برای شرکت افزون بر یک میلیون و دویست هزار ریال هزینه دارد،افزود: در حال حاضر 5 هزار و 36 معادل 3 درصد کنتور های مشترکین کنتور خراب در استان وجود دارد.

ساقی با اشاره به این که تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب رسانی جلوگیری می کند،اظهار کرد: تعویض کنتورهای خراب،بازسازی انشعابات فرسوده ،شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز از  اهداف اصلی شرکت در راستای کاهش آب بدون درآمد است.

وی تصریح کرد:در این مدت 620 رشته انشعاب فرسوده بازسازی شده است  .

گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با تحت پوشش قراردادن 21 شهر دارای 193 هزار و 47 مشترک آب و 55 هزار 600 مشترک فاضلاب است .

انتهای پیام/آ

بازسازی 620رشته انشعاب فرسوده آب در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.